W 2017 roku zakup książek w wysokości 27 000 zł zrealizowano ze środków finansowych Biblioteki Narodowej w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa

KATALOGI ON-LINE


Przeglądamy KATALOG MULTIMEDIÓW z Czytelni nr XVII

 Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

 

 Maksymalnie na stronie:

 opisów

               


Nasz baza nie zawiera pozycji której tytuł zaczynałby się: KrĂłlik Bystrzak [Program Komputerowy] : JÄzyk Angielski Dla NajmĹodszych.
Wyświetlone zostaną wyniki przybliżone.
Czytelnia Nr XVII                                   

Kroniki Czarnego Księżyca [Program komputerowy]


POZ/ODP:

Cryo Interactive.

ADRES
WYDAWNICZY:

Warszawa : CD Projekt, [200?].

SERIA:

Extra Klasyka Gier Komputerowych

HASŁA:

  1. Gry komputerowe
  2. Dokumenty elektroniczne

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM.
Ilość płyt: 2

SYGNATURA:

P.717

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000007172

717

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Procesor Pentium 200 MMX; Pamięć RAM 32 MB; CD-ROM 8x; Dysk twardy 350 MB miejsca; Grafika karta 2 MB.

UWAGI:

Polska wersja językowa

ZESTAWIENIA:

Powiązane zestawienia tematyczne:

  1. Gry komputerowe

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Król Maciuś Pierwszy : [Program komputerowy] Wesołe Miasteczko

ADRES
WYDAWNICZY:

Gdańsk : Aidem Media, 2005.

TEMATYKA:

* gra zręcznościowa* gra przygodowa

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM
Ilość płyt: 1

SYGNATURA:

P.347

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000003471

347

ODBIORCY:

Dla dzieci od 5 lat. W grze może uczestniczyć od 1 do 8 zawodników.

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

System operacyjny 95/98/2000/ME/XP; Procesor Pentium 500; Pamięć 64 MB; Karta grafiki 1 MB; Napęd CD-ROM/DVD 4x lub szybszy; karta dźwiękowa wymagana.

UWAGI:

Wyprodukowano w oparciu o serial pt."Król Maciuś Pierwszy".

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Król Maciuś Pierwszy [Program komputerowy] : Wyspa Togo-Pogo

ADRES
WYDAWNICZY:

Gdańsk : Aidem Media, 2005.

TEMATYKA:

* gra przygodowa* gra zręcznościowa

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM
Ilość płyt: 1

SYGNATURA:

P.336

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000003365

336

ODBIORCY:

Dla dzieci w wieku od 5 lat. W grze może uczestniczyć od 1 do 8 graczy.

      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

System operacyjny 95/98/2000/ME/XP; Procesor Pentium 500; pamięć 64 MB; karta grafiki 1 MB; napęd CD-ROM/DVD 4 x lub szybszy; karta dźwiękowa wymagana.

UWAGI:

Wyprodukowano w opraciu o serial pt."Król Maciuś Pierwszy".

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Królik Bystrzak [Program komputerowy] : Dla drugoklasisty

ADRES
WYDAWNICZY:

Warszawa : CD Project, 2003.

TEMATYKA:

* gra edukacyjna

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM
Ilość płyt: 2

SYGNATURA:

P.314

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000003143

314

DODATKI:

Dołączona książeczka z instrukcją.

     ZAWIERA:  Pokaż zawartość >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Pentium 166 Mhz lub szybszy; Windows 95/98/ME/2000/XP; 100 MB wolnego miejsca na dysku twradym; pamięć 32 MB RAM; napęd CD-ROM 8X; karta graficzna 16 bit; karta dźwiękowa SoundBlaster 16 bitów lub kompatybilna; głośniki (zalecane stereo); mysz; opcjonalnie dostęp do Internetu.

UWAGI:

Edycja na rok szkolny 2006/2007. Program rekomendowany przez Ministrstwo Edukacji Narodowej oraz Polskie Towarzystwo Dysleksji.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Królik Bystrzak [Program komputerowy] : Dla pierwszaka

ADRES
WYDAWNICZY:

Warszawa : CD Project, 2003.

TEMATYKA:

* gra edukacyjna

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM
Ilość płyt: 2

SYGNATURA:

P.315

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000003150

315

DODATKI:

Dołączona książeczka z instrukcją.

     ZAWIERA:  Pokaż zawartość >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Pentium 166 Mhz lub szybszy; Windows 95/98/ME/2000/XP; 100 MB wolnego miejsca na dysku twradym; pamięć 32 MB RAM; napęd CD-ROM 8X; karta graficzna 16 bit; karta dźwiękowa SoundBlaster 16 bitów lub kompatybilna; głośniki (zalecane stereo); mysz; opcjonalnie dostęp do Internetu.

UWAGI:

Edycja na rok szkolny 2006/2007. Program rekomendowany przez Ministrstwo Edukacji Narodowej oraz Polskie Towarzystwo Dysleksji.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Królik Bystrzak [Program komputerowy] : Dla przedszkolaka

ADRES
WYDAWNICZY:

Warszawa : CD Project, 2003.

TEMATYKA:

* gra edukacyjna

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM
Ilość płyt: 2

SYGNATURA:

P.379

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000003792

379

PRZEZNACZENIE

Dla dzieci powyżej 3 lat.
      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

DODATKI:

Dołączona książeczka z instrukcją.

     ZAWIERA:  Pokaż zawartość >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Pentium 166 Mhz lub szybszy; Windows 95/98/ME/2000/XP; 100 MB wolnego miejsca na dysku twardym; pamięć 32 MB RAM; napęd CD-ROM 8X; karta graficzna 16 bit; karta dźwiękowa SoundBlaster 16 bitów lub kompatybilna; głośniki (zalecane stereo); mysz; opcjonalnie dostęp do Internetu.

UWAGI:

Edycja na rok szkolny 2006/2007. Program rekomendowany przez Ministrstwo Edukacji Narodowej oraz Polskie Towarzystwo Dysleksji.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Królik Bystrzak [Program komputerowy] : Dla zerówki

ADRES
WYDAWNICZY:

Warszawa : CD Project, 2003.

TEMATYKA:

* gra edukacyjna

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM
Ilość płyt: 2

SYGNATURA:

P.316

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000003167

316

DODATKI:

Dołączona książeczka z instrukcją.

     ZAWIERA:  Pokaż zawartość >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Pentium 166 Mhz lub szybszy; Windows 95/98/ME/2000/XP; 100 MB wolnego miejsca na dysku twradym; pamięć 32 MB RAM; napęd CD-ROM 8X; karta graficzna 16 bit; karta dźwiękowa SoundBlaster 16 bitów lub kompatybilna; głośniki (zalecane stereo); mysz; opcjonalnie dostęp do Internetu.

UWAGI:

Edycja na rok szkolny 2006/2007. Program rekomendowany przez Ministrstwo Edukacji Narodowej oraz Polskie Towarzystwo Dysleksji.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Królik Bystrzak [Program komputerowy] : Język angielski dla najmłodszych

ADRES
WYDAWNICZY:

[S. l.] : Mindscape, 2007.

TEMATYKA:

* gra edukacyjna* gra przygodowa

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM.
Ilość płyt: 2

SYGNATURA:

P.476

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000004768

476

PRZEZNACZENIE

Dla dzieci w wieku 4 - 7 lat.
      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

DODATKI:

Dołączona instrukcja oraz płyta CD z muzyką "Śpiewanki Bystrzaka".

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Pentium 166MHz; 32 MB RAM; 10 MB HDD; 16-bitowa karta dźwiękowa; CD-ROM x8 lub szybszy; 16-bitowa karta graficzna.

UWAGI:

Program zawiera 3 poziomy trudności, nauka opiera się na słuchaniu i powtarzaniu. 300 angielskich słów, 7 miejsc do odkrycia i 9 zadań do wykonania.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Królik Bystrzak [Program komputerowy] : W podróż dookoła świata

ADRES
WYDAWNICZY:

[S. I.] : Mindscape,Riverdeep, 2007.

TEMATYKA:

* gra edukacyjna

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM.
Ilość płyt: 2

SYGNATURA:

P.467

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000004676

467

PRZEZNACZENIE

Dla dzieci od 4 do 8 lat.
      TREŚĆ:       Pokaż informacje o treści pozycji >>

DODATKI:

Dołączona instrukcja.

     ZAWIERA:  Pokaż zawartość >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Procesor Pentium III 800 MHz z napędem CD-ROM 12x; Windows XP; 512 MB RAM; karta graficzna kompatybilna z DirectX z 64 MB RAM; 700 MB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

UWAGI:

Dziecko poznaje kontynenty, oceany i morza. 10 stref geograficznych do zwiedzania. 150 elementów do odkrycia (zwierzęta, zabytki, zjawiska naturalne, ciekawostki [>>]

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Czytelnia Nr XVII                                   

Królowa Śniegu [Program komputerowy]

ADRES
WYDAWNICZY:

Gdańsk: Aidem Media, 2006.

SERIA:

Centrum szczęśliwego dzieciństwa ; Zabawa i Nauka

TEMATYKA:

* gra edukacyjna* gra familijna

NOŚNIK:

Jednostronna płyta CD-ROM.
Ilość płyt: 1

SYGNATURA:

P.517

KOD KRESKOWY

INWENTARZ:

117000005178

517

ODBIORCY:

Gra pozbawiona przemocy, przyjazna dla dziecka w wieku 4-8 lat.

DODATKI:

Robin Hood - pełna wersja gry

    ZAWIERA:    Pokaż zawartość >>

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

System operacyjny 98/2000/ME/XP, Procesor Pentium 300, Pamięć 64 MB, Karta grafiki 1 MB, Napęd CD-ROM/DVD 4x lub szybszy, Karta dźwiękowa wymagana.

UWAGI:

Bajecznie kolorowy, niezwykle zabawny i ciekawy program, stworzony z myślą o najmłodszych dzieciach. Pociechy będą mogły wykazać się spostrzegawczością [>>]

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 7 dni
  
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    

1 2

  WYDRUK KATALOGÓW




 Używamy i polecamy:




Statystyka

  • Odwiedzin: 6391587
  • W tym dzisiaj: 77
  • Obecnie gościmy: 5

  • Logowań na konto biblioteczne: 1648558
  • W tym dzisiaj: 5
  • Przesunięto termin
    zwrotu pozycji: 2

  • Pozycji zamówionych: 61
  • Zarezerwowanych: 6161